תביעת רשלנות רפואית- עדכון 13 לנובמבר


עדכונים לגבי אפשרויות התביעה והרישום:

אפשרות מס' 1- תביעה ייצוגית לרשלנות רפואית

בגלל שההצטרפות לתביעה ייצוגית למיטב הבנתי היא אוטומטית עבור המטופלים ומשרדי דין אחדים כבר הגישו אותה אין טעם לפעול בנדון.

אפשרות מס' 2- תביעה אישית

יש עו"ד שהשיג חוות דעת רפואית במחיר זול משמעותית מהמחירים שנמסרו לי על ידי מספר עורכי דין. פרטים דרך כאן (אני לא מכיר, קשור או מקורב למשרד)

אני מבקש ממטופלים חדשים לא להרשם יותר. קיבלתי כמות גדולה מאוד של מיילים וזה מתחיל להפריע.

אפשרות מס' 3 – תביעה נזיקין צרכנית

קיבלנו הצעה של 500 ש"ח למטופל. מי שרוצה להשתתף בתביעה הזאת צריך להרשם בתגובות בדף זה כאישור מקדים לתביעה מרוכזת.

אפשרות מס' 4- תביעה לפעולות דרסטיות

אפשר להגיד שבחזית הזאת לפחות יש שיפור. לפי מיטב הבנתי קופות החולים הסדירו את היבוא והאספקה של תרופות מקבילות מיצרנים שונים. גם אני עברתי מהכדור החדש לכדור אחר שנרקח על ידי המעבדות של אחת מרשתות הפארם. ( 150 ש"ח לחפיסה) עד עכשיו נראה שחלק מהסימפטומים נעלם לחלוטין.

אפשרות מס' 5- דרישה לפיטורי האחראים

לא קיבלנו הצעת מחיר, אבל אם מישהו מוכן לשלם ו\או לפעול (זמן) עבור העניין אני מבקש לציין זאת בתגובות.

אפשרויות התביעה שהעלתי בעבר מפורטות בהרחבה דרך כאן.

אז איך מתקדמים אם בכלל

תלוי בתגובות שלכם. בהתאם לכמות הנרשמים לאפשרויות מספר 5, או מספר 3 נדע אם יש טעם להמשיך.

בכל מקרה, אני מבקש לא לשלוח אלי יותר אימיילים והכתובת להרשמה הוסרה מהאתר.
כל הכתובות המייל ששלחתם לא הועברו לאף גורם ומאוחסנות בחשבון gmail. במקרה שלא תהייה התקדמות עם התביעה לא אעשה בהם כל שימוש אישי או מסחרי והם יימחקו.

נ.ב.

במקרה שאתם משתמשים בתרופה חדשה אולי כדאי שתפרטו כמה זמן אתם משתמשים, באיזה מינון והאם יש שיפור ומה שם התרופה כדי שאחרים יוכלו להעזר במידע. אנא המנעו משימוש בפרטים מזהים שלא לצורך.