תביעת מטופלי האלטרוקסין הפכה לקרקס


הבעיות בתביעה הייצוגית של נפגעי פרשת האלטרוקסין לא נגמרות. התנהלות הגורמים שמנהלים את הפרשה מזכירה שוב ושוב את האמת העגומה. אותם לא מעניינים המטופלים, הקשיים והכשל הבריאותי המערכתי. למעשה ניכר שלא מעניין אותם כלום, חוץ מהכסף. אלה הבעיות העיקריות כפי שאני מתרשם כמטופל שנמצא בתהליך.

עיכוב בעדכון המטופלים

מסתבר שחלק או כל קופות החולים (מקווה שלא בתיאום עם הנתבעת) שלחו לנפגעי הפרשה מסרון רק 8 ימים לפני תום מועד הגשת התביעות.

הצבת מכשול ביורוקרטי שרירותי

המטופלים נדרשו להציג מסמכים שתומכים בכל אחת מהתלונות שבטופס הגשת התביעה. אם הרופא לא מילא את הפרטים המלאים במחשב או שהמטופל מרוב בלבול ותסכול לא ציין את כל הסימפטומים הסיכוי שיקבל סעד משפטי ראוי וצודק קלוש.

מניעת שירות ממשרדי עורכי הדין

משרדי עורכי הדין שמטפלים בתביעה לא מאפשרים למטופלים, שאותם הם מייצגים וזוכים לתגמול כספי לפנות אליהם כדי לברר פרטים ולהתייעץ.

תיבת דואר חסומה

מנגנון הפיצוי דורש מהמטופל לשלוח קבצים של מסמכים רפואיים בנוסף לנוסח התביעה שמילא. צילומים קבצים שמתבצעים ע"י מבוגרים וכאלה שלא בקיאים עלולים להגיע לנפחים גדולים. חלק מתיבות הדואר לא שולחות הודעות בנפח גדול. הבעיה הנוספת שתיבת הדואר שסופקה נסתמה ושרתי הדואר שלחו הודעת שגיאה.  הנושא דווח באתר Ynet.

שתפו את כתובת הבלוג בקבוצות הפייסבוק ולמכרים שסבלו מהפרשה: https://eltroxin.wordpress.com